Vackert!

Nämen, gud vad kul förresten. I våras skrev Karolina Skande ett öppet brev till Acnes chefsdesigner Jonny Johansson, där hon vädjade att Acne skulle återlansera sina ursnygga Track Shoes. Vi var många (jag var en av de 437) som hejade på och stämde in i Karolinas bön. Jonny hörsammade bönen och inte nog med det, han lät Karolina vara med och utforma hur de nya Track Shoes skulle se ut.

Nu såg jag i hennes blogg att skorna kommer ut i butik första veckan i november i både svart och i hennes tjusiga variant, en mix av mocka och läder i en grå/beige färgskala. OH, I WANT THEM! Karolina har dessutom utlovat en rabatt på skorna till oss som supportade henne, härligt!




Dessa snyggingar kommer säkerligen bli en succé!

Kommentarer
Postat av: Angelica - makeupartist

jaaa tack det kommer bli grymt kul ! och det är så roligt att alla är så förväntansfulla och glada att de kommer hit, som jag :D hehe. Vi kommer börja bygga upp allt när vi kommer från kiruna, kommer vara i boden och kiruna 2 veckor och jobba och sen ska vi nog sätta igång, så någon gång i slutet av oktober, är vad jag har fått höra, men då ska jag inte lova för mycket för jag är inte helt säker =)

2010-09-21 @ 21:18:13
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0