My beloved magazines

Barnen sover, Steen blev panikfixad till att spela skivor på krogen och här sitter jag i min ensamhet. Men inte är jag särskilt missnöjd över det, för jag har ju mina älskade tidningar som jag har längtat efter att få spendera tid med hela veckan men inte hunnit/haft ork.  Gud så skönt med ledig dag imorgon förresten, önskar jag hade tagit ledigt klämfredagen också. Jag har lovat Alfred korvgrillning och att han ska få "åka ner till Ica med nya sparkcykeln med mamma eller pappa". Det är sådant som en treåring tycker är kul, när man får önska vad morgondagen ska innehålla, sötunge.

Nej, nu ska jag och Wallpaper, Livingetc och Elle Decoration krypa ner i soffan tillsammans... 



Marc by Marc Jacobs till Sverige!

Efter 8 månaders tystnad i den här bloggen tar jag vid där jag slutade, med Marc Jacobs i rubriken. En riktigt glädjande nyhet är att Marc by Marc Jacobs öppnar en flagship store i Stockholm den 1/9 på Biblioteksgatan! Härliga tider!




Äntligen!


RSS 2.0