Kakel på plats

Steen har kaklat i köket och restultatet blev precis så bra som jag hade föreställt mig. Kaklet är från italienska Self ur kollektionen Minimale. Det är matta, svarta plattor på 5x20 cm. Vi valde en mörk fog för att få ett sobert, lugnt intryck. Jag gillar verkligen kontrasterna mellan det matta svarta kaklet och de högblanka vita luckorna. Nu väntar vi bara på tapeten från Mairo som skulle ha dykt upp redan förra veckan. Efter tapeterna är uppsatta är det lite småpyssel som återstår med socklar, lister and so on, men sedan är köket äntligen färdigt! Jag blir nästan gråtfärdig av lycka!

Och nu börjar ju det roliga, att greja med allt "lull-lull"... Härliga tider!



En kass mobilbild men man kan ju ana hur det ser ut i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Malin

Men hej Pethra!! :)

Vad kul att du skrev :)

Jodu, heminredning ligger mig varmt om hjärtat!!

Jag älskar ALLT som har med inredning att göra.



Dock har jag inte Shabby chic i alla rum, mest i köket!!



Visste inte att du bloggade?! :)

Så det var ju kul, då har jag ytterligare en till blogg att följa :)



Hoppas allt är bra med dig och din familj!

Och vi lär nog höras och ses i "inredningens värld" fler gånger ;)



Ha en fortsatt bra dag!

Kram

2010-09-14 @ 15:42:23
URL: http://blondinmalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0