Kafferep

Idag har vi haft en lugn, skön lördag. Barnen ville äta barnmål på Frasses och efter vi hade varit där gick vi till leksaksaffären och kikade lite. Hugo föll för en röd supersöt dockservis och Alfred tittade andäktigt på en radiostyrd monstertruck, just en sådan han har drömt om i flera månader nu. Gissa om båda blev överlyckliga när de fick lov att köpa grejerna... Jag passade även på att köpa Play-doh, kavlar till barnen och lite annat smått och gott i lekväg.

När vi kom hem körde Alfred och Steen med monstertrucken, jag vet inte vem av dem som hade roligast. Jag och Hugo hade kafferep istället i Hugos rum. Han bjöd på saft och kakor och var jättenöjd med sitt inköp. De är verkligen olika personligheter våra fina söner, det tycker jag är så roligt att se. 



Nöjd kille med sin dockservis.



Värden hade fikat så mycket att tröjan blev blöt...


Kommentarer
Postat av: Marie

Tänka sig om det hade funnits fler snälla människor precis som du! Tusen tack för den fina kommentaren! Allt är svintungt just nu men jag vet att det kommer bättre dagar.. bara svårt att se det framför mig just nu!

2010-09-30 @ 17:50:28
URL: http://lillmian.se
Postat av: Lillasyster Anna

Hahaha, monstertruck och teservis. De är verkligen olika de där trollungarna, men tur är väl det =)

2010-10-28 @ 17:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0