KitchenAid - check

Wiiie, nu har jag börjat beta av min "inköpslista" till köket och första inköpet är gjort. Det blev den gedigna och såååå fina KitchenAid köksassistenten i vitt, en designklassiker som kommer underlätta mycket i köket! Jag kommer nog att använda den mest till bakning och Steen som är fantastisk på matlagning kommer nog också få en hel del användning av den. Jag tror att jag ska ge mig på att försöka baka macaroons när den anländer... :) 





Sedan hittade jag lite fint julpynt från Ellos som jag var tvungen att ha (det senaste dygnet har snön vräkt ner och genast infann sig min längtan efter årets mysigaste högtid):


Fyra plåtkrukor på bricka med tillhörande siffror, fin som adventsljusstake.


Söt ljusstake i form av julbock.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!! :)

Det är en löpare! Det står God Jul på varsin kortsida av duken!

Den är stilren och supersöt :)



Jag hittade den på Coop igår! Till ett pris av 49.90.

Det fanns ganska många kvar, igår i allafall!

Du vet där var dom haft badkar och sånt!! Dom har börjat plocka fram pyntet där.



Och på Dollar Store har dom massor av fint! :)

Köpte lite där också. Jag längtar såååå mycket tills jag får pynta!



Har laddat ner massor av mysig julmusik på min Spotify redan!! :)

Och tjuvlyssnat lite hahaha...



Jag var in på Backmans Bosättning, då jag älskar Cult Design... men hon hade inte plockat fram nåt i julväg ännu tyvärr!!

Så jag väntar otåligt :)



Nåväl, hoppas du hinner iväg och köpa duken, och blir lika nöjd som jag är med den!

2010-10-21 @ 08:52:15
URL: http://blondinmalins.blogg.se/
Postat av: Lillasyster Anna

Snygg adventsgrej, tänkte också köpa en sådan =) Något julpynt får man lov att få plats med på 30 kvadrat. Hoppas allt är bra med er. Kram!

2010-10-28 @ 17:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0