Hög tid...

Nu är det verkligen dags att sätta fart med Alfreds rum känner jag, vit färg och tid för att måla är egentligen det enda som behövs. Vi målade hans tak redan då han flyttade in i rummet för snart 3 år sedan men även det ska få ett lager vit färg så det blir samma nyans som väggarna(jag är allergisk för nyansskillnader av vitt, t ex mellan tak och vägg). Lilla Alfred har också väntat och väntat på att hans rum ska bli färdigt så länge nu. Någon tapet tror jag inte vi sätter upp nu, senast igår ritade han på kylskåpet i ett busigt ögonblick... Som tur var gick det bort med diskmedel och trasa (puh!).

Som vanligt har jag något nytt jag vill inhandla till rummet. Jag har länge tänkt köpa en gummikorg att ha ved i, men jag tror att vi ska ha en sådan till Alfreds rum istället, att använda till att förvara leksaker i. Den här snygga gummikorgen från Giving & Living, gjord av återanvända bildäck i storlek XL, blir perfekt att samla hans prylar i. Finns att köpa hos Bagaren och kocken.



Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-01-29 @ 12:24:26
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0