H&M + Lanvin

Appropå H&M, nu är det mindre än en månad kvar till H&M släpper Lanvins gästdesignerkollektion den 23 november. Vi är nog oerhört många som väntar med spänning på när kollektionen i sin helhet presenteras för världen med en filmpremiär 2 november. Jag tycker att Alber Elbaz gör vansinnigt vackra kreationer för Lanvin, så det här samarbetet kan inte bli något annat än en succé (det bästa någonsin rentav). Min svarta stilrena Lanvinklänning som hängt med i några år är absolut ett av mina finaste plagg. Den här gången är jag ute efter att hitta en klänning som är tänkt till ett speciellt tillfälle, men jag hoppas verkligen att även Lanvins fantastiska smycken finns med i det här samarbetet och deras ballerinaskor till budgetpris vore inte heller helt fel!


Här är några sneak peek som läckt ut och damn, it looks good!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0