Frandsen Ball

Idag har jag varit på "tjejkväll" på ett av byns större varuhus där det bjöds på rabatter, erbjudanden och vansinnigt mycket folk (man kunde tro att Beatles hade återuppstått i det varuhuset i kväll, med tanke på folkmassan). Jag hade enbart armaturavdelningen i sikte när vi trängde oss in bland alla shoppingsugna tjejer/kvinnor/damer. Nöjd inhandlade jag fina vägglampan Ball från danska Frandsen i vitt, med 20% rabatt. Den ska hänga i vardagsrummet, på sidan om hyllan som hänger ovanför vår soffa. Jag har länge saknat någon form av belysning i mitt favorithörn i soffan, jag vill ju kunna se ordentligt när jag plöjer igenom alla mina älskade inredningstidningar. Ball har en magnet i fästet vilket gör att man kan vrida lampan i alla tänkbara riktningar, så den blir perfekt belysning där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0