Bara en lista

Något jag ser fram emot: När pappa och Roula kommer upp och hälsar på oss snart, det var 9 (!) år sedan sist...

Något jag inte ser fram emot: Att betala elräkningarna till vintern. Direktel är vansinnigt dyrt! :(

Något jag önskar mig: Jag brukar inte önska så mycket, vill jag ha något köper jag det själv. Men ok, en MacBook vore trevligt att få...

Något jag hoppas på: Att barnen slipper vara sjuka så mycket i vinter. Första året på dagis (jaja, förskolan) var det ständigt förkylningar och magsjukor och annat som avlöste varandra.

Något kul på sistone: Kräftskivan hos oss i fredags var grymt trevlig, tack alla som var där!

Något jag ska köpa: Några meter tyg av olika sort från Svenskt Tenn, mmmm!

Något jag har köpt: Superfina illustrationer från Isa Form till pojkarnas rum + ramar till.

Något jag inte borde ha köpt: Alla dessa plagg som aldrig används och hamnar längst in i garderoben.

Något jag ångrar: Rätt meningslöst att ångra saker!

Något nytt projekt?: Ständiga hemrelaterade projekt,  att fixa Alfreds rum samt spraymåla och klä om en "rokokostol" som fyndats är det som står närmast på projektlistan.

Något jag ska göra: Gå på bio på tisdag med Jossan, som jag har längtat efter SATC 2!


Kommentarer
Postat av: Anna och deadliest catch Tony

Kräftskivan var inte grym, den var överjävligt rolig (vilket kanske kan klassa som jäkligt grym) Tack för världens bästa kräftkväll =)

Nu har mannen inhandlat en röd lykta.

Kramar i massor!

2010-09-08 @ 22:49:57
Postat av: Pethra

Yes, du har rätt, den var överjävligt rolig! Vi får köra en repris nästa höst, eller varför inte redan till jul? ;)

2010-09-09 @ 10:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0