Rita, I love you

Vad är det med mig och skinnjackor? Varför har jag sådan dragning till just det plagget? Väskor och skor, ja visst, men skinnjackor kan verkligen få mitt hjärta att bulta lite extra hårt när jag ser någon som är så där fruktat snygg. Just nu är jag stormförälskad i den här underbara svarta skinnjackan i MC-modell, Rita 1 från Acnes A/W 09-kollektion. Åh, perfektion i form av en skinnjacka, se bara på de fina detaljerna med dragkedjorna och knapparna i guld, och den snygga finishen på skinnet. Alltså, jag får lite dåligt samvete mot min älskade Acne Danger från nuvarande säsong när jag känner sådana här känslor. Men den ska aldrig tro att jag glömmer bort den, we are made for eachother, men ett Acnesyskon att hänga intill i hallen kanske inte vore så dumt kära Danger? ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0